Sifarişlərin çatdırılma müddətləri anbarda malların mövcudluğundan asılıdır. Sifariş verərkən bütün seçilmiş mallar anbardadırsa, bölgənizin uzaqlığından asılı olaraq sifarişi 1 - 2 həftə ərzində çatdıracağıq. Sifariş edilən mallar stokda yoxdursa, maksimum sifariş çatdırılma müddəti 8 həftə ola bilər. Amma biz sifarişləri mümkün qədər tez müştərilərə çatdırmağa çalışırıq və müştəri sifarişlərinin 90%-i ilk 3 həftə ərzində göndərilir. Sifarişinizdən bəzi mallar 3 həftə ərzində anbara gəlməyibsə, biz anbarda olan bütün malları göndərəcəyik, sonra isə sifarişin qalan hissəsini öz hesabımıza göndərəcəyik.
Ödəniş üsulları:
- Ödəniş alındıqdan sonra
- Kartla onlayn ödəniş
- Terminalda ödəniş
- Nağdsız ödəniş
Onlayn mağaza – İnternet ünvanı olan vebsayt. Məhsul – onlayn mağazada satış üçün təklif olunan məhsullar.
Müştəri – Sifariş verən fiziki və ya hüquqi şəxs. Sifariş – Məhsulu almaq üçün Müştəri tərəfindən lazımi qaydada icra edilmiş sorğu.
Nəqliyyat Şirkəti – Məhsulların Müştərilərə çatdırılması üçün xidmətlər göstərən üçüncü tərəf:
1. Ümumi müddəalar
- Bu Müqavilə Sifariş verərkən Alıcı ilə veb-sayt meneceri tərəfindən təmsil olunan Onlayn Mağaza arasında bağlanır.
- Sifariş verməklə, Alıcı bu Müqavilədə nəzərdə tutulmuş şərtlərlə razılaşır. Bu müqavilənin Alıcı tərəfindən qəbul edilməsi Onlayn Mağazanın internet saytı vasitəsilə sifarişin yerləşdirilməsidir.
- Məhsulu qəbul etmək və ödəniş etmək qabiliyyətinə malik olan istənilən fiziki və ya hüquqi şəxs Onlayn Mağazada alış-veriş edə bilər.
- Satıcı bu Şərtlərə dəyişiklik etmək hüququnu özündə saxlayır, bununla əlaqədar olaraq Müştəri Şərtlərdəki dəyişiklikləri mütəmadi olaraq izləməyi öhdəsinə götürür.
2. Sifarişin yerləşdirilməsi
- Sifariş vermək üçün Onlayn Mağazada Müştərinin faktiki əlaqə məlumatlarını təqdim etməlisiniz.
- Sifariş verərkən Satıcı Müştərinin təqdim etdiyi məlumatların düzgünlüyünə görə məsuliyyət daşımır.
- Müştərinin Sifarişi Onlayn Mağazada yerləşdirilə bilər.
- Sifariş verdikdən sonra Müştəriyə Məhsulun Müştəriyə gözlənilən çatdırılma tarixi haqqında məlumat verilir.
- Müştəri Məhsul üçün Satıcının anbarında olduğundan artıq miqdarda Sifariş verərsə, Satıcı Müştərinin qeydiyyat zamanı göstərdiyi e-poçt və ya telefonla, çatışmayan Məhsulun nə vaxt mövcud olacağı barədə mesaj göndərməklə Müştəriyə məlumat verir. Müştərinin Satıcıya mövcud olan miqdarda Məhsulu qəbul etməyə və ya Məhsulun bu maddəsini Sifarişdən ləğv etməyə razılıq vermək hüququ var. Bildirişdən sonra 3 gün ərzində Müştəridən cavab alınmazsa, Satıcı bu Məhsulu Sifarişdən ləğv etmək hüququnu özündə saxlayır.
- Məhsul onlayn mağazanın mülkiyyəti olan foto nümunələri və mətn təsviri vasitəsilə kataloqda təqdim olunur.
- Təqdim olunan foto nümunələrdə müəyyən adda bir və ya bir neçə növ məhsul və mətn məlumatları var: təsviri, xüsusiyyətləri, ölçüləri, istehsal vahidinin dəyəri, məhsulun əsas istehlak xüsusiyyətləri haqqında məlumat var.
- Bəzi Məhsullar fotoşəkildə göstərilənlərdən fərqli ola bilər, yəni kölgə, avadanlıq gövdəsindəki naxış, gövdənin rəngi və s. Müştərinin Məhsulun xassələri və xüsusiyyətləri ilə bağlı hər hansı sualı olarsa, Sifariş verməzdən əvvəl Müştəri Satıcı ilə əlaqə saxlamalıdır.
- İlkin ödənişdən sonra 1 gündən gec olmayaraq, əvvəlcədən ödənilmiş Sifariş ləğv edildikdə, əvvəlcədən ödəniş məbləği tərəflərin razılaşdırdığı qaydada Satıcı tərəfindən Müştəriyə tam olaraq qaytarılır, 1 gündən gec olmayaraq - müştəri sifarişi geri almağa borcludur.